We zijn aangekomen - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Aart en Maarten Hoogcarspel, Van der Werf - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Aart en Maarten Hoogcarspel, Van der Werf - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Aart en Maarten

17 Maart 2009 | Israel, Jeruzalem

We zijn in Jeruzalem. Douane was gemakkelijk. Aart is opgehaald door Diet Koster.

Groet, Maarten


Als je per e-mail een link hebt gekregen voor dit bericht, dan kan je je altijd weer uitschrijven via de speciale link in die e-mail. Je kan de mail ook doorsturen naar iemand anders en er dan op wijzen dat die persoon zich ook kan inschrijven voor de mailinglist aan de linkerkant van de pagina.

  • 17 Maart 2009 - 18:45

    Trevor Mooijman:

    Dag Maarten,

    Mag ik jou langs deze wel veel succes wensen. Ik vind het maar dapper van je en knap dat je de motivatie op kunt brengen om dit steentje bij te dragen aan het belangrijke vredeswerk.

    Het is niet mijn gewoonte om e-mail alsvolgt af te sluiten, edoch

    ik wil nu wel een uitzondering maken en je God's zegen toe wensen.

    Het ga je goed en ik ben benieuwd naar de tussen-verslagen!

    Trevor

  • 17 Maart 2009 - 19:02

    Joke Barneveld:

    Beste Aart en Maarten,

    Wat leuk om via deze weg een beetje met jullie mee te kunnen leven! Mooi dat jullie goed zijn aangekomen, heel veel succes met jullie werk daar!

    Een hartelijke groet van Joke

  • 17 Maart 2009 - 19:03

    Hetty En Henk Smit:

    Lieve Broeders,
    Vrede en alle goeds.
    Groet Diet Koster van ons.

  • 17 Maart 2009 - 19:21

    Marius:

    Ha! Fijn om te horen.

  • 17 Maart 2009 - 19:25

    Wout Kist:

    Hallo Maarten en Aart, zijn jullie er al? Heel veel suc7 gewenst.

  • 17 Maart 2009 - 19:48

    Jakob:

    Dag broeder,
    Deze hobbel is dus genomen, heel veel succes met de overige!
    We zijn met onze gedachten en gebed bij jullie.


  • 17 Maart 2009 - 20:01

    Pieter Schoe:

    Hoi Maarten,
    De YMCA doet al jaren mee aan een olijfbomenactie. Ik heb er ook een paar bomen, is deze actie bij jullie bekend? Blijf graag op de hoogte!

  • 17 Maart 2009 - 20:16

    Geart Bosma:

    Nou, Maarten,

    gefeliciteerd dat je de vliegreis hebt overleefd. Ik las afgelopen weekend in de Engelstalige Haáretz dat je in Hebron met de neus in de boter valt. Een door kolonisten bezet huis staat ter discussie. De opstelling van de huisbezetters doet me denken aan soms compromisloze krakers alhier. Interessant, hier heet zoiets links verzet, daar is het rechts. Ik moest aan jou denken, toen ik het las en vroeg me af of je er al iets van gemerkt had, maar ik zie vandaag dat je nog in aantocht was.

    Ik wens je een leerzame reis en hoop je onbeschadigd terug te zien.

    Geart

  • 17 Maart 2009 - 20:50

    Cecile Bramer:

    Dag Aart en Maarten,

    Wat mooi dat ik jullie avontuur via deze site kan volgen. En fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Een hele mooie tijd gewenst.
    Veel succes en een hartelijke groet,

    Cecile


  • 17 Maart 2009 - 21:27

    Bart:

    Dag Maarten en Aart,
    wat leuk om op deze manier een berichtje van jullie te ontvangen. Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie een bijdrage kunnen leveren aan het vredeswerk. Vriendelijke groet,
    Bart

  • 17 Maart 2009 - 21:48

    Marianne Grooten:

    Dat is een mooi bericht! Hartelijke groet en alle goeds,
    Marianne

  • 17 Maart 2009 - 21:51

    Wies En Frans:

    wat goed om nu al te horen dat jullie veilig geland zijn. In gedachten reizen we een beetje mee en gedenken jullie beiden in gebed. groeten ook aan Diet Koster en veel inspiratie, geduld en moed gewenst om dat te kunnen doen wat belangrijk is. Liefs en tot de volgende mail.Wies.

  • 17 Maart 2009 - 22:31

    Pieter Post:

    Voor Maarten en Aart,

    Het mooiste misschien wel aan Adonai, de God van Israël, is zijn naam 'Ik zal er zijn'.

  • 18 Maart 2009 - 06:54

    Tom Rijken :

    Aart en Maarten,
    Een heel gezegende tijd toegewenst in jullie opdracht van humaniteit.

  • 18 Maart 2009 - 07:42

    Tineke Pomper:

    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ik hoop dat de vrede daar ook komt, in de mens ,in de omgeving in de wereld.
    Zondag vier ik mijn 75 verjaardag en bij de borrel zal ik op jullie toasten.Doen jullie de groeten aan Diet Koster?
    gfrroetjes en veel succes met jullie werkTineke

  • 18 Maart 2009 - 08:27

    Coenraad Rietman:

    Hallo Aart, fijn dat je goed bent aangekomen. Hopende dat het bezoek naar wens zal gaan verlopen.
    Groeten, Coenraad

  • 18 Maart 2009 - 08:30

    Jos&tw:

    Veel goeds!
    De eerste stap is gezet...

    Groet,

    jos&tw

  • 18 Maart 2009 - 12:40

    Hero:

    Wat leuk en onverwacht zo'n berichtje van jullie.
    Ben benieuwd naar jullie verdere ervatingen.
    Veel plezier samen en het beste met jullie werkzaamheden aldaar.

  • 18 Maart 2009 - 15:21

    Lieneke Arkesteijn:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel succes met jullie vredeswerk

    groeten van Gerrit en Lieneke

  • 18 Maart 2009 - 15:24

    Bert Duhoux:

    Heel veel succes met jullie belangrijke werk. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

  • 18 Maart 2009 - 17:14

    Jeanet Groenink:

    Hallo Maarten en Aart,

    Ik heb jullie berichten gelezen, en zal jullie logboek in de gaten houden. Jeanet

    P.S. Was al weer vergeten dat ik me een paar maanden geleden aangemeld had.


  • 19 Maart 2009 - 08:28

    Beno Hofman:

    Hoi Maarten en Aart,
    Fantastisch dat jullie dit doen! En hartelijk dank dat ik (en met mij de doopsgezinde gemeente Groningen) zo op de hoogte blijf. Een goed en gezegend verblijf toegewenst,
    Beno

  • 19 Maart 2009 - 10:40

    Joy Van Der Werf:

    Dank je, Maarten!
    ik loop een beetje met je mee door Jeruzalem. was daar ook een keer!!
    Ben benieuwd naar wat je meemaakt,ervaart, 'rond de muur'
    Alle goeds en lieve groet
    Joy

  • 19 Maart 2009 - 22:09

    Annelies:

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn Mooi dat Aart Diet heeft bezocht.
    Jongens - nog veel goeds.

  • 20 Maart 2009 - 16:43

    Francien En Gerard:

    Hoi Maarten en Aart,
    Wij wensen jullie Gods zegen toe en hopen dat er wederzijds begrip en tolerantie mag komen in de naam van Allah en/of Adonai.
    Gerard

  • 21 Maart 2009 - 16:02

    Riet Hutjes:

    Dag Maarten en Aart,

    Fijn dat jij en Aart goed aangekomen zijn.
    Ik volg jullie op jullie bijzondere reis. 40 Jaar geleden ben ik in Israel geweest. Ongelooflijk dat de strijd intussen voortduurt Ik hoop dat jullie bijdrage wat licht en hoop brengt voor de volkeren die hier al zolang mee geconfronteerd worden. Succes en pas goed op jezelf.
    Groet riet hutjes

  • 21 Maart 2009 - 17:07

    Marlies:

    Fijn om van jullie te lezen.
    Liefs en veel moed en inspiratie. Goed dat de mensen AVP kennen en getraind zijn door AVP Zuid Afrika
    Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Jeruzalem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2009

Gedachten op een afstand

02 April 2009

Weer terug!

29 Maart 2009

Omgeving Bethlehem en Jeruzalem

27 Maart 2009

Hebron en Jeruzalem

24 Maart 2009

At Tuwani
Aart en Maarten

Deelnemen aan een delegatie van Christian Peacemaker teams in West Bank en Jeruzalem. Deelnemen aan activiteiten voor reductie van geweld (bij o.a. demonstraties). Begeleiding van mensen. Feitenonderzoek. Verhalen van mensen horen.

Actief sinds 04 Maart 2009
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 44512

Voorgaande reizen:

17 Maart 2009 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: